Aula

Alle børn og forældre er ved barnets indmeldelse oprettet i Aula. Der er vigtigt i har logget jer ind Aula inden barnets start, eller som minimum på barnets første dag. Vi bruger aula til at tjekke jeres barn ind/ud, samt til at kommunikere med jer. Jeres barns stamkort ligger også på Aula, så vi altid kan finde jeres kontakt oplysninger hvis det bliver nødvendigt. I Aula skal i også indberette jeres barns komme/gå tider, så vi kan planlægge dagen efter det. Vi ser helst at børnene er mødt ind senest kl. 9:15, da aktiviteterne starter kl. 9:30.

Det er også jeres ansvar at melde jeres barn syg eller melde jeres barn ferie/fri i Aula. Op til ferier sender vi en ferie anmodning ud, som i gerne må svare hurtigst muligt på. Dette hjælper vores planlægning af ugen, samt så vores køkken kan købe ind til de tilmeldte børn, så vi undgår for stort et madspild.

I nedestående filer kan du læse om hvordan du får lavet et Uni-login og kommer i gang med at bruge Aula.

Aula- forældrebrev.pdf

Shape Created with Sketch.

Aula-Folder til foraeldre.pdf

Shape Created with Sketch.