Ny i børnehaven

Nu er jeres barn stor nok til at komme i børnehave, starter et helt nyt kapitel i livet for hele familien. Uanset om I kommer fra dagplejen, vuggestue eller en anden børnehave, så er det en ny verden, I skal til at lære at kende. Der er nye børn og voksne, og mange nye ting og rutiner, som jeres barn skal forholde sig til. Det kræver meget energi fra barnet at udforske så meget nyt. Børn reagerer individuelt på ændringer i deres liv. Nogle falder til i huset med det samme, andre er mere forbeholdne og måske kede af det den første tid. Reaktionerne kan også være mere skjulte og dukker op efter at den første spænding har lagt sig. Sovedyr og bamser kan være trygge følgesvende i starten, og kan medbringes indtil, det ikke længere er et behov.

Selve opstarten:
kommer snarest